Aktualności
Biuro PWiK w dniu 12.11.2021 r. będzie nieczynne
Uprzejmie informujemy, że w dniu 12.11.2021 r.biuro oraz kasa „PWiK” Sp. z o.o. będą nieczynne
Za utrudnienia przepraszamy
Zgłoszenie awarii, w zależności od sprawy której dotyczy, przyjmuje pogotowie wodociągowe lub kanalizacyjne
Pogotowie wodociągowedyżuruje przez całą dobę pod numerem telefonu: 698-667-662
przyjmuje interwencje w sprawach:
- awarii sieci wodociągowej
- awarii na przyłączach i podejściach wodomierzowych
- wystąpienia braków wody
- wystąpienia dostawy wody o nieodpowiednich parametrach
Pogotowie kanalizacyjne dyżuruje przez całą dobę pod numerem telefonu: 698-667-658
przyjmuje interwencje w sprawach :
- zatorów kanalizacji
- awarii sieci kanalizacyjnej
Awarię można zgłosić również osobiście w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00
lub drogą telefoniczną pod numerami telefonów: 55 242-14-62 ; 55 242-14-51; 55 242-14-15
Uwaga! Spółka nie usuwa awarii na wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku, która zaczyna się za zaworem za wodomierzem głównym.
Takie awarie należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo usuwać we własnym zakresie.