Przejdź do treści strony

Aktualności

Biuro PWiK w dniu 12.11.2021 r. będzie nieczynne

Uprzejmie informujemy, że w dniu 12.11.2021 r.biuro oraz kasa „PWiK” Sp. z o.o. będą nieczynne 

Za utrudnienia przepraszamy
 

Zgłoszenie awarii, w zależności od sprawy której dotyczy, przyjmuje pogotowie wodociągowe lub kanalizacyjne

Pogotowie wodociągowedyżuruje przez całą dobę pod numerem telefonu:   698-667-662 

                                                            przyjmuje interwencje w sprawach:

  • awarii sieci wodociągowej
  • awarii na przyłączach i podejściach wodomierzowych
  • wystąpienia braków wody
  • wystąpienia dostawy wody o nieodpowiednich parametrach

 

Pogotowie kanalizacyjne dyżuruje przez całą dobę pod numerem telefonu:    698-667-658 

                                                             przyjmuje interwencje w sprawach :

  • zatorów kanalizacji
  • awarii sieci kanalizacyjnej

 

Awarię można zgłosić również osobiście w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00

lub drogą telefoniczną pod numerami telefonów:  55 242-14-62 ;  55 242-14-51;  55 242-14-15

 

Uwaga!    Spółka nie usuwa awarii na wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku, która zaczyna się za zaworem za wodomierzem głównym.

                 Takie awarie należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo usuwać we własnym zakresie.